Sore Perubatan Tekak

Sore Perubatan Tekak

Saya rasa terbaik ubat sakit tekak adalah teh. Teh datang dalam pelbagai perisa dan ia membantu sakit tekak anda banyak jika anda minum kerap. Setiap kali saya akan mendapat tekak yang sakit, terutamanya semasa musim sejuk, saya akan minum teh dan, dalam masa beberapa hari, ia akan berasa lebih baik. Saya tahu berapa banyak beban yang sakit tekak boleh kerana ia sukar untuk menelan supaya menjadikannya lebih sukar untuk makan makanan.

Jika anda tidak suka teh terdapat banyak pengganti yang berbeza untuk itu yang berkuat kuasa bagi sakit tekak. Anda boleh cuba epal cider cuka berkumur. Campurkan dengan air suam dan di sana anda pergi. Selepas anda berkumur epal cider cuka menggunakan memampatkan panas dan meletakkannya di tekak anda. Jika anda tidak tahu di mana atau bagaimana untuk mencari epal cider cuka cuba untuk berkumur lemon. Lemon juga lebih mudah untuk mencari dan kebanyakan orang menyimpan sebahagian daripadanya di rumah mereka. Apabila saya tidak mempunyai apa-apa teh saya digunakan berkumur lemon dan bukannya dan ia membantu melegakan sedikit ketidakselesaan.

Apabila saya mempunyai sakit tekak semasa kecil ibu saya akan memberi saya teh untuk minum dan itulah sebabnya saya minum teh pada majlis walaupun saya tidak mempunyai sakit tekak. Kadang-kadang kaedah tradisional lama dan penawar untuk penyakit adalah yang terbaik dan mereka diturunkan dari generasi ke generasi. Apabila anak-anak saya mendapat sakit tekak ubat sakit tekak mereka akan ada banyak teh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar