Perubatan Asli

Perubatan Asli

Perubatan semula jadi telah disapu Amerika sebagai individu mendapatkan daripada rawatan dan pencegahan untuk penyakit dan penyakit. Industri perubatan di Amerika mempunyai reputasi yang kurang bernasib baik untuk menjadi mahal, terpilih dan pada masa-masa, tidak boleh dipercayai dalam rawatan penyakit. Pendidikan mengenai gaya hidup dan penjagaan diri bagi ramai individu tidak boleh didapati, atau dengan serangan penyakit, tidak boleh diakses, dan ramai orang beralih kepada pilihan organik untuk merawat gejala dan menyediakan kualiti hidup yang lebih baik. Menyembuhkan penyakit dan membantu kesihatan yang baik persendirian yang dipulihkan adalah mungkin dengan makanan tertentu dalam bentuk organik mereka, dan juga bergantung kepada senaman dan selamat, keputusan sedar lain untuk hidup dalam keadaan sihat.

Sedang mencari nasihat naturopath atau individu yang menjalankan amalan perubatan semula jadi boleh menjadi cara yang baik untuk mencari nasihat yang anda perlukan dalam menjaga badan anda dengan cara ini. Dengan membaca bahan-bahan dalam makanan yang anda makan, memilih di mana anda membeli-belah untuk makanan dan lebih selektif tentang pilihan ubat, anda akan dapat untuk hidup gaya hidup dengan pilihan yang sihat yang akan membantu meningkatkan perasaan anda kesejahteraan. Ramai orang memilih diet makanan mentah, mengurangkan diet kalori dan untuk makan makanan mentah, buah-buahan segar dan sayur-sayuran dan bukannya memilih makanan yang diproses dan dibungkus yang yang ditawarkan pada harga lebih murah. Semasa makan dengan cara yang mementingkan kesihatan adalah lebih mahal, bergerak sedang dibuat untuk menggalakkan pemakanan yang lebih baik, seperti meningkatkan manfaat makanan yang diberikan kepada kelas yang lebih rendah dan kedai-kedai runcit tempatan membuka bahagian-bahagian makanan organik.

USDA telah mewujudkan satu takrif "semula jadi" untuk tujuan pelabelan makanan untuk memberi individu gambaran lebih jelas mengenai apa makanan untuk memilih:

Satu produk yang tidak mengandungi bahan tiruan atau warna tambahan dan hanya minimum diproses (satu proses yang tidak asasnya mengubah produk mentah) boleh dilabelkan semula jadi. Label mesti menjelaskan penggunaan istilah semula jadi (seperti - pewarna tidak ditambah atau bahan-bahan tiruan;. Diproses secara minimum)

Terdapat banyak produk yang mengandungi perkataan "semula jadi" untuk menarik pelanggan, tetapi tidak mematuhi garis panduan tersebut. Makanan tambahan kesihatan dan bekalan penjagaan kesihatan perlu dikaji untuk mencari rakan-rakan perubatan organik mereka untuk mengelakkan sebarang kekeliruan. Menjadi yang terlibat dalam proses pendidikan untuk menentukan apa jenis makanan yang terbaik untuk diet perubatan organik, menjadi diri kuasa dalam keupayaan anda untuk mencari rawatan dan pencegahan pilihan yang terbaik untuk anda dan keluarga anda dan mencari penyelesaian yang mudah untuk menggalakkan kesejahteraan adalah penting terutamanya apabila menggunakan ubat semula jadi sebagai satu cara untuk meningkatkan kualiti hidup anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar