Kaki Bau Penyembuhan

Kaki Bau Penyembuhan

Tiada siapa yang suka kaki berbau jadi sila penawar bau kaki dan selamatkan kami sila! Okay jadi saya adalah salah satu daripada orang-orang yang mengalami bau kaki busuk tetapi saya melakukan sesuatu mengenainya. Sekarang saya boleh menanggalkan kasut saya dan tidak perlu bimbang tentang seseorang membuat bahawa "apa yang wajah bau". Saya akan membasuh kakiku di bilik mandi dan menjaga mereka sebagai bersih yang mungkin tetapi mereka akan mengakui bau sepanjang hari.

Saya mengambil langkah yang perlu untuk membantu saya melawan bau yang dahsyat. Saya juga membawa perubahan stoking dengan saya untuk bekerja dan akan mengubah mereka pada waktu makan tengah hari. Saya pernah memasukkan kasut tetapi itu hanya masking masalah ini dan saya mahu penyelesaian yang lebih kekal. Selepas mandi saya, saya akan memakai bedak kaki yang membantu ijazah. Beberapa hari saya akan rendam kaki saya di dalam air dengan baking soda dengan pudina minyak pati. Saya katakan ini bekerja yang terbaik untuk saya kerana selepas seketika saya melihat kaki saya tidak berbau seburuk di siang hari. Terdapat hari apabila bau dari kaki saya tidak menjadi masalah sama sekali dan saya juga terlupa Saya mempunyai masalah bau kaki.

Jika tiada ini bekerja langkah saya yang akan datang itu akan cuba epal cider cuka di dalam bilik mandi dan lihat apa yang tidak, yang saya baca yang membantu bau kaki hilang. Jika anda mencari penawar bau kaki berkesan saya akan mengatakan tidak menetapkan apa yang tidak rosak dan terus menggunakannya sehingga bau kaki anda adalah satu perkara yang telah lalu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar