Lemon Stones Jus buah pinggang? - Mengapa Lemon larut Juice?

Lemon Stones Jus buah pinggang? - Mengapa Lemon larut Juice?

Anda mungkin pernah mendengar satu yang terkini ubat ... batu buah pinggang lemon jus! Rawatan ini telah dipopularkan oleh pesakit yang tidak mampu untuk lulus batu mereka (s) dengan hanya air. Dan walaupun hanya memikirkan jus lemon mungkin membuat anda merasa jijik, anda mungkin mahu memberikan berfikir dua kali.

Idea di sebalik ubat ini adalah bahawa lemon amat berasid. Dan kerana hati memainkan peranan dalam menapis asid, anda dengan mudah boleh membubarkan batu karang menggunakan ubat berasid mudah ... seperti jus lemon.

Biar saya jelaskan tentang jus lemon batu karang ubat.

Melarutkan batu buah pinggang

Seperti yang anda mungkin telah mendengar, anda kemungkinan besar mengalami batu-batu yang diperbuat daripada kalsium. Kalsium cenderung terkumpul di dalam buah pinggang jika seseorang itu tidak minum air yang mencukupi. Dalam kebanyakan kes, seseorang boleh lulus batu mereka dengan air minuman.

Sebaliknya, jika batu anda adalah lebih besar daripada 5 mm, ia boleh menjadi sedikit lebih sukar untuk lulus mereka. Oleh itu, menggunakan ubat seperti jus lemon boleh menjadi pilihan yang hebat. Berikut adalah rawatan pilihan yang mudah yang anda boleh menggunakan malam ini.

A Lemon Juice Remedy

Ini rawatan alternatif adalah amat mudah. Semua yang anda perlukan adalah 3 auns minyak zaitun dan 3 auns jus lemon (baru diperah atau botol). Anda perlu mencampurkan 3 auns minyak zaitun dan 3 auns jus lemon dalam cawan dan kacau. Minum di depan katil dan ulangi sehingga batu lulus. Ia adalah penting untuk juga menjadi minum sekurang-kurangnya 10 cawan air untuk batu-batu siram.

Ubat ini bekerja kerana minyak zaitun bertindak sebagai pelincir dalam badan anda, membuat batu-batu lulus lebih mudah melalui saluran kencing anda. Jus lemon adalah sangat berasid, oleh itu membantu memecahkan batu-batu, membuat laluan lebih mudah. Gabungan kedua-dua bahan-bahan yang akan bekerja dengan baik untuk menghilangkan batu buah pinggang anda. Ia telah dilaporkan bahawa ubat ini telah menghasilkan kelegaan dalam masa 2 jam.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar