Kembung Lot? Cara Berhenti Mendapatkan Perut Kembung

Kembung Lot? Cara Berhenti Mendapatkan Perut Kembung

Tahukah anda sering orang yang menderita daripada menjadi kembung banyak mempunyai keadaan yang sedia ada di dalam badan mereka yang sentiasa akan lebih teruk kembung sehingga tanda-tanda mereka menjadi serius, bahkan boleh membawa maut! Hari ini saya akan membincangkan 2 sebab-sebab yang paling biasa bagi yang kembung banyak dan bagaimana untuk berhenti mendapat dan perut kembung!

2 daripada sebab yang paling biasa untuk merasa kembung

# 1 - Makanan Alahan: Ini adalah keadaan yang sangat umum yang sebenarnya dibuat lebih besar lagi oleh sebab yang dibincangkan di bawah. Biasanya alahan makanan dan sikap tidak bertoleransi akan muncul dalam pelbagai cara di dalam badan. Salah satu yang paling biasa yang merupakan perut kembung disertai dengan senak dan kesukaran sama ada mempunyai buang air besar atau sentiasa pergi ke bilik air. Keradangan dicipta oleh makanan yang anda alah kepada bengkak tisu penghadaman ke titik bahawa ada juga yang melihat hamil kerana itu!

Jangan bergantung kepada doktor ujian sama ada kerana mereka sering hanya menunjukkan alahan yang teruk atau 1 daripada 4 jenis alahan anda boleh mengalami. Malangnya mereka tidak memberitahu anda ini kerana mereka tidak dididik dengan cara ini. Saya cadangkan mencari pengujian EDS untuk menentukan dengan tepat apa yang ia adalah anda sensitif kepada dan mengelakkan ia seperti penyakit itu!

# 2 - Candida penumbuhan yg terlalu cepat: Sebab sebenar bagi majoriti masalah penghadaman, termasuk keradangan meningkat disebabkan oleh sensitiviti adalah sesuatu yang dikenali sebagai Candida penumbuhan yg terlalu cepat. Ini adalah yis yang hidup dalam kira-kira 90% daripada penduduk. Walau bagaimanapun tidak semua orang mengalami gejala kerana ia dan gejala-gejala yang boleh dialami berbeza dengan ketara! Candida apabila terlalu besar dalam badan akan segera mula mengganggu penciptaan normal enzim di dalam badan. Ini termasuk enzim penghadaman anda, ia adalah kerana proses ini yang keupayaan penghadaman anda akan melemahkan dan hasilnya anda akan mula berasa kembung banyak. Penyelesaian itu adalah penghapusan sistematik penumbuhan yg terlalu cepat candida dan lebih penting lagi sebab untuk penumbuhan yg terlalu cepat untuk memulakan. Ini sering memerlukan menghapuskan bahan buangan daripada badan dan tabiat yang memberi makan yis dan meneruskan kitaran penderitaan henti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar